Hvad kan vi hjælpe med?

Livechat

Alle hverdage fra 10-22

Telefon

Alle hverdage fra 10-22

Email

Vi svarer indenfor 24 timer

Har du spørgsmål til vores produkter, din ordre eller vil du bare gerne give os en vigtig besked, så hiv fat i kundeservice. Vi hjælper med alt hvad vi kan, så hurtigt som muligt.

Nedenfor har vi samlet nogle af de mest stillede spørgsmål.

Bestilling

Hvis din ordre ikke er færdigbehandlet, kan den godt ændres eller annulleres. Kontakt kundeservice, hvis du ønsker at ændre eller annullere din ordre

Vi afsender altid hurtigst muligt og garanterer levering indenfor 3-5 dage, men ofte meget hurtigere. Du modtager en mail, så snart din pakke er afsendt.

Du har mulighed for at se din ordrestatus på din profil eller ved at klikke her.

Indtast blot din mail og ordrenummer.

Hvis du ikke har modtaget din ordrebekræftelse, så tjek altid om ikke den er havnet i din spam indbakke. Hvis den heller ikke er der, så hiv fat i vores kundeservice, så kan de undersøge sagen nærmere.

Levering

Leveringen kan tage op til 3-5 hverdage, men tager ofte ikke mere end 2 dage. Dog tør vi ikke garantere at varen er fremme indenfor 2 dage, hvilket er derfor vores standard leveringstid er 3-5 dage.

Alle ordre sendes med Track & Trace nummer, så du kan følge din pakke hele vejen. Du modtager trackingnummeret i samme mail, der fortæller at din ordre er afsendt.

Det bør aldrig tage mere end 3-5 dage, før du har din ordre, så hvis du har ventet længere tid, så kontakt kundeservice, så de kan se hvor din ordre befinder sig.

Vi sender normalt kun til pakkeshops, men vælger altid den leveringsmetode der går hurtigst, så du modtager dit tøj hurtigst muligt.

Betaling

Hvis pengene er reserveret på din konto, så har vi som regel også modtaget din ordre. Tjek derfor altid om du har modtaget en ordrebekræftelse på mail, ellers kontakt kundeservice.

ViaBill gør det muligt at afbetale dit køb på Eviila rentefrit i op til 24 måneder. Du handler blot som du plejer, og vælger ViaBill ved kassen. Du får svar med det samme om du bliver godkendt eller ej.

Læs mere om ViaBill her.

Hvis dit køb bliver afvist gentagende gange, skal du sørge for at du har dækning på din konto og at vi understøtter det kort du forsøger at betale med. Har du prøvet dette, men din betaling stadig bliver afvist, så få fat på vores kundeservice.

Vi tager imod alle Visa og MasterCard kort, herunder også Visa Dankort, Visa Electron og MasterCard Debet.

Returnering

I øjeblikket har vi ikke mulighed for at tilbyde gratis retur, hvilket betyder at du selv skal sørge for fragten. Du kan læse mere og returnering og købe din returlabel her.

Ja, vi giver dig besked når vi har modtaget returneringen og når din betaling er refunderet.

Du sender blot varerne retur, og kontakter kundeservice hvor du forklarer at du vil bytte dine varer. Hvis ikke kundeservice hører noget angående ordren, vil pengene blot blive refunderet.

Som udgangspunkt kan du godt få dine penge retur, hvis tøjet kun er prøvet og er i samme stand som ved modtagelsen samt stadig har mærker på.