Hej, hvad kan vi hjælpe med?

💬
Livechat

Alle dage fra 10-22

📱
Telefon

Alle dage fra 10-22

💌
Email

Vi svarer indenfor 24 timer

FAQ – Ofte stillede spørgsmål

Hvad? Hvor? Øhhhm .. ? Det er ikke altid nemt at finde rundt i det hele, men vi har fundet de mest spurgte spørgsmål frem, som måske kan hjælpe.

Bestilling

Hvis din ordre ikke er færdigbehandlet, kan den godt ændres eller annulleres. Kontakt kundeservice, hvis du ønsker at ændre eller annullere din ordre

Vi afsender altid hurtigst muligt og garanterer levering indenfor 1-2 hverdage. Har du bestilt inden klokken 15, afsender vi din ordre, så du har den allerede dagen efter. Du modtager en mail, så snart din pakke er afsendt.

Du har mulighed for at se din ordrestatus på din profil eller ved at klikke her.

Indtast blot din mail og ordrenummer.

Hvis du ikke har modtaget din ordrebekræftelse, så tjek altid om ikke den er havnet i din spam indbakke. Hvis den heller ikke er der, så hiv fat i vores kundeservice, så kan de undersøge sagen nærmere.

Levering

Leveringen kan tage op til 1-2 hverdage, men vi leverer ofte din pakke allerede dagen efter, hvis du har bestilt inden klokken 15. Du modtager en mail så snart din pakke er afsendt.

Alle ordre sendes med Track & Trace nummer, så du kan følge din pakke hele vejen. Du modtager trackingnummeret i samme mail, der fortæller at din ordre er afsendt.

Det bør aldrig tage mere end 1-2 hverdage, før du modtager din ordre, så hvis du har ventet længere tid, bør du kontakte kundeservice, så vi kan se hvor din ordre befinder sig.

Vi sender normalt kun til pakkeshops, for at sikre hurtig levering og at pakken altid når frem, uanset om husnummer eller lignende er tastet forket, men vi vælger altid den leveringsmetode der går hurtigst, så du modtager dit tøj hurtigst muligt.

Betaling

Hvis pengene er reserveret på din konto, så har vi som regel også modtaget din ordre. Tjek derfor altid om du har modtaget en ordrebekræftelse på mail, ellers kontakt kundeservice.

ViaBill gør det muligt at afbetale dit køb på Eviila eller udskyde betalingen for beløb op til 2000 kr. helt uden renter og gebyrer. Du handler blot som du plejer, og vælger ViaBill ved kassen. Du får svar med det samme om du bliver godkendt eller ej.

Læs mere om ViaBill her.

Hvis dit køb bliver afvist gentagende gange, skal du sørge for at du har dækning på din konto og at vi understøtter det kort du forsøger at betale med. Har du prøvet dette, men din betaling stadig bliver afvist, så få fat på vores kundeservice.

Vi tager imod alle Visa og MasterCard kort, herunder også Visa Dankort, Visa Electron og MasterCard Debet.

Returnering

I øjeblikket har vi ikke mulighed for at tilbyde gratis retur, hvilket betyder at du selv skal sørge for fragten. Du kan læse mere og returnering og købe din returlabel her.

Ja, vi giver dig besked når vi har modtaget returneringen og når din betaling er refunderet.

Hvis du ønsker at bytte dit tøj, til en anden størrelse, kan du blot notere dette på retursedlen. Du kan også hive fat i kundeservice og fortælle at du gerne vil bytte tøjet, hvis dette er nemmere for dig. Hvis tøjet bliver returneret uden information om ombytning, så vil dine penge blive refunderet.

For at få det fulde beløb refunderet, må tøjet kun være prøvet og ikke taget i egentlig brug. Eventuelle mærker skal stadig sidde på og tøjet må ikke lugte af hverken parfume, røg, sved eller lignende. Du skal sørge for at sende det retur i original emballage.