Handelsbetingelser

Generelle oplysninger

Eviila ApS
CVR: 39248484
Niels Borhs Vej 45
7400 Herning
E-mail: kundeservice@eviila.dk
Telefonnummer: 71 96 56 26

Betaling

Eviila modtager betaling med Dankort, VISA-Dankort, VISA, VISA Electron, Mastercard, MobilePay og ViaBill. Betaling vil først blive trukket på din konto, når varen afsendes.
Ved køb med ViaBill trækkes den rente- og gebyrfrie månedsydelse den 20. i hver måned. Hvis du fortryder dit køb, ophører aftalen om betaling hos ViaBill.

Ved køb med ViaBill vil du først modtage dine varer. Herefter skal du betale din
månedsydelse den 20. i hver måned. 
Betaler du ikke til tiden, vil der blive pålagt et gebyr på kr. 39,-.
Hvis du fortryder dit køb, ophører aftalen om betaling hos ViaBill.
ViaBill finansierer køb for op til 2.000 kr.
Beløb over 2.000 kr. finansieres i samarbejde med SparXpress.
Læs mere her: www.viabill.com/kredit

Vi tager ikke kortgebyrer.

Alle beløb er i DKK. Danske kroner og er inkl. moms.

Eviila bruger en godkendt betalingsserver, der krypterer alle dine kortoplysninger med SSL (Secure Socket Layer) protokol. Det betyder, at man ikke kan aflæse dine informationer og at din betaling behandles sikkert.

Når købet er gennemført, vil du blive videresendt til en side der bekræfter at købet er gennemført. Umiddelbart efter dette, modtager du en ordrebekræftelse på den mailadresse du har angivet ved kassen. Vær opmærksom på at mailen kan være havnet i din uønsket post, da mailen indeholder billeder.

Levering

Eviila afsender afsender din ordre hurtigst muligt og ofte samme dag som ordren er lagt. Leveringstiden er 1-2 dage, men vi bestræber os på altid at levere din pakke dagen efter, såfremt din ordre er lagt inden klokken 15. Du modtager en mail så snart din ordre er afsendt på den mail du har angivet ved kassen. Vær opmærksom på at mailen kan være havnet i din uønsket post, da mailen indeholder billeder.

Eviila leverer med GLS. Har du valgt at få leveret til pakkeshop, vælger du inden betaling, hvilken pakkeshop du vil have leveret til. Pakken sendes altid forsikret. Køber du for mere end 399 DKK, får du automatisk gratis fragt. Ved ikke-afhentede pakker, skal du selv dække returfragten, hvis ikke du ønsker varen tilsendt igen. Returfragten koster 39 kr. Du vil alene blive pålagt at betale vores faktiske omkostninger til returforsendelsen, og dette beløb vil blive fratrukket når vi refunderer dine penge.

I tilfælde af forsinkelser eller udsolgte varer, bestræber vi os på at informere dig herom hurtigst muligt og hvad vi kan gøre, for at afhjælpe situationen.

Reklamationsret

Der gives 2 års reklamationsret i henhold til købeloven. Hvis din reklamation er berettiget, betyder det, at du enten kan få varen repareret, ombyttet, pengene tilbage eller et afslag i prisen, afhængig af den konkrete situation. Vores reklamationsret gælder for fejl der var til stede på købstidspunktet, herunder også fejl i materiale og/eller fabrikation.

Reklamationen gælder ikke fejl eller skader begået af kunden selv.

I forbindelse med en reklamation, beder vi dig kontakte os først. Herefter sender vi en fragtlabel, som vi anbefaler at du bruger. På den måde undgår du selv at skulle lægge ud for fragtomkostningerne.

Ved returnering
Rettes henvendelse til og reklamationer sendes til:

Eviila ApS
Niels Bohrs Vej 45
7400 Herning

Der modtages ikke pakker sendt på efterkrav.

Vi modtager kun pakker, som sendes direkte til adressen.
Når du returnerer varen, bedes du vedlægge en detaljeret beskrivelse af problemet, hvis den ikke allerede er beskrevet fx på e-mail.

Refusion

Hvis der er aftalt refusion, så bedes I sende jeres bankoplysninger, så vi kan overføre det aftalte beløb.

Fortrydelsesret

Der gives 30 dages fuld returret på varer købt hos Eviila. Perioden regnes fra den dag, hvor du modtager ordren. Hvis du har bestilt flere forskellige varer i én ordre, men de leveres enkeltvist, løber fristen fra den dag, hvor du modtager den sidste vare.

Er de 30 dage overskredet, vil pakken blive sendt retur til dig.

Omkostningerne til returnering skal du selv afholde.

Fortrydelse skal anmeldes til os senest 30 dage efter købet og fra fortrydelsen skal I senest 14 dage herefter returnere forsendelsen. Du skal selv betale for at pakken returneres, og det er dig, der hæfter, hvis der opstår en skade under transporten.

Meddelelsen skal gives pr. mail på kundeservice@eviila.dk. I meddelelsen skal du gøre os tydeligt opmærksom på, at du ønsker at udnytte din fortrydelsesret. Du kan også vælge at benytte vores standard fortrydelsesformular som du modtog sammen med din forsendelse og sende med retur. Du kan ikke fortryde købet ved at nægte at modtage varen uden samtidig at give os besked.

Vi anbefaler at du bruger en label, købt igennem vores returportal (i samarbejde med GLS), da vi ikke tager ansvar for egne labels eller uforsikrede forsendelser. Returpakken skal sendes direkte til vores adresse og vi modtager ikke returpakker sendt til pakkeshops.

Har du i forbindelse med et køb accepteret at få en af varerne gratis, skal du også tilbagelevere den sammen med resten af din ordre, hvis du fortryder købet af de andre varer, ellers vil du blive opkrævet for prisen af den pågældende gratis vare udsalgspris.

Hvis du har købt flere varer hos os, har du mulighed for at sende én eller flere varer retur, selvom de er købt i én ordre. Bemærk, at du ikke får fragtomkostningerne retur, hvis du fortryder en del af dit køb.

Bemærk, at du ikke kan fortryde en del af købet, hvis det indebærer delvis fortrydelse af et “køb 3, betal for 2”-tilbud. Her må du således fortryde hele købet, hvis du ønsker at benytte fortrydelsesretten.

Fortrydelse af en del af købet

Hvis du har købt flere varer hos os, har du mulighed for at sende én eller flere varer retur, selvom de er købt i én ordre.
Bemærk, at du ikke får fragtomkostningerne retur, hvis du fortryder en del af dit køb.

Varens stand, når du sender den retur
Du hæfter kun for eventuel forringelse af varens værdi, som skyldes anden håndtering, end hvad der er nødvendigt for at fastslå varens art, egenskaber og den måde, den fungerer på. Med andre ord – du kan prøve varen på samme måde, som hvis du prøvede den i en fysisk butik.

Hvis varen er prøvet udover, hvad der er beskrevet ovenfor, betragter vi den som brugt, hvilket betyder, at du ved fortrydelse af købet kun får en del eller intet af købsbeløbet retur, afhængig af varens handelsmæssige værdi. Fragtomkostninger vil du dog stadig få retur.

For at modtage hele købsbeløbet retur må du altså gøre det samme, som man kan i en fysisk butik. Du må afprøve varen, men ikke tage den i egentlig brug, hvilket også betyder at eventuelle mærker ikke må være fjernet fra tøjet og betyder også at tøjet skal returneres i original emballage og ikke må lugte af hverken parfume, røg, sved osv. eller have spor af makeup eller hår, hvis du vil være sikker på at få det fulde beløb retur.

Tilbagebetaling af købsbeløbet
Hvis du fortryder dit køb, får du dine penge tilbage. Hvis varen er værdiforringet, fratrækker vi det beløb, du hæfter for.

Vi refunderer alle betalinger modtaget fra dig, herunder leveringsomkostninger (det gælder dog ikke ekstra leveringsomkostninger i de tilfælde, hvor du har valgt en anden leveringsform, end den billigste form for standardlevering, som vi tilbyder), senest 30 dage fra den dag, hvor vi har modtaget din besked om, at du vil fortryde aftalen.
Vi tilbagefører pengene med samme betalingsmiddel, som du benyttede ved købet, medmindre vi har aftalt andet.

Vi kan tilbageholde betalingen indtil vi har modtaget varen, med mindre du sender os dokumentation for at have returneret den.

Varen sendes til:
Eviila ApS
Niels Bohrs Vej 45
7400 Herning

Ombytning

Ønsker du at ombytte til en anden størrelse, kan dette gøres ved at skrive den ønskede størrelse der skal ombyttes til på retursedlen. Du betaler selv returfragten, men Eviila dækker fragten til dig. Du kan ikke ombytte til andre produkter.

Forudbestilling

Forudbestillinger kan ikke kombineres med andre produkter. Det vil sige, at der ved forudbestilling kun kan bestilles det forudbestilte produkt. Forudbestillinger gælder ikke med i kampagnetilbud, herunder også 3 for 2 eller andre periodebestemte rabatter.

Persondatapolitik

Vi har brug for følgende oplysninger, når du handler hos os:
Navn, adresse, tlf.nr. og mailadresse.

Vi registrerer og videregiver de personoplysninger, som er nødvendige for at kunne levere varen til dig.

Personoplysningerne registreres hos Eviila ApS og opbevares i fem år, hvorefter oplysningerne slettes.
Vi samarbejder herudover med en række andre virksomheder, som opbevarer og behandler data. Virksomhederne behandler udelukkende oplysninger på vores vegne og må ikke bruge dem til egne formål.

Vi samarbejder kun med databehandlere i EU eller i lande, der kan give dine oplysninger en tilstrækkelig beskyttelse.

Den dataansvarlige på eviila.dk er Eviila ApS.
Du har ret til at få oplyst, hvilke oplysninger vi behandler om dig.
Hvis du mener, at oplysningerne er unøjagtige, har du ret til at få dem rettet. I nogle tilfælde har vi pligt til at slette dine persondata, hvis du beder om det. Det kan f.eks. være hvis dine data ikke længere er nødvendige i forhold til det formål, som vi skulle bruge dem til. Du kan også kontakte os, hvis du mener, at dine persondata bliver behandlet i strid med lovgivningen. Du kan skrive til os på: info@eviila.dk

Vi videresælger ikke personlige oplysninger og videregiver ikke dine personlige oplysninger til andre. Disse registreres kun i vores kundekartotek. Du kan til enhver tid få slettet dine oplysninger, såfremt dette ønskes.

Når der indsamles personoplysninger via vores website, sikrer vi at det altid sker ved afgivelse af dit udtrykkelige samtykke, således at du er informeret om præcist hvilke oplysninger der indsamles, og hvorfor. Direktøren og de ansatte for Eviila ApS, har adgang til de oplysninger, der registreres om dig. Vi opbevarer ikke kundeoplysninger krypteret. Vi transmitterer ikke kundeoplysninger krypteret. Som registreret hos eviila.dk, har du altid ret til at gøre indsigelse mod registreringen. Du har også ret til indsigt i hvilke oplysninger, der er registreret om dig. Disse rettigheder har du efter persondataloven, og henvendelse i forbindelse hermed, rettes til eviila.dk via mail info@eviila.dk eller telefon +71 96 56 26

Klager

Har du en klage over et produkt, købt hos Eviila, kan du klage på e-mail til kundeservice@eviila.dk. Lykkes det os ikke, at finde en løsning kan der sendes en klage til:

Center for Klageløsning

Nævnenes Hus
Toldboden 2
8800 Viborg
www.naevneneshus.dk

Hvis du er forbruger med bopæl i et andet EU-land, kan du angive din klage i EU Kommissionens online klageplatform.

Platformen findes her: http://ec.europa.eu/consumers/odr/
Angiver du en klage her, skal du oplyse vores E-mail adresse: kundeservice@eviila.dk

Handelsbetingelserne er senest opdateret d. 26.08.2021

10% rabat på din første ordre

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Intet minimumskøb. Koden er personlig og må ikke deles med andre.