Handelsbetingelser

Betaling

Eviila modtager betaling med VISA-Dankort, VISA, VISA Electron, Mastercard og Viabill. Betaling vil først blive trukket på din konto, når varen afsendes.
Ved køb med ViaBill trækkes den rente- og gebyrfrie månedsydelse den 20. i hver måned. Hvis du fortryder dit køb, ophører aftalen om betaling hos ViaBill.

Alle beløb er i DKK. Danske kroner og er inkl. moms.

Eviila bruger en godkendt betalingsserver, der krypterer alle dine kortoplysninger med SSL (Secure Socket Layer) protokol. Det betyder, at man ikke kan aflæse dine informationer.

Når købet er gennemført, vil du blive videresendt til en side der bekræfter at købet er gennemført. Umiddelbart efter dette, modtager du en ordrebekræftelse på den mailadresse du har angivet ved kassen. Vær opmærksom på at mailen kan være havnet i din uønsket post, da mailen indeholder billeder.

Levering

Eviila afsender afsender din ordre hurtigst muligt og ofte samme dag som ordren er lagt. Leveringstiden er 1-5 dage, men vi bestræber os på altid at levere din pakke hurtigst muligt og oftest har du den allerede dagen efter, såfremt din ordre er lagt inden klokken 15. Du modtager en mail så snart din ordre er afsendt på den mail du har angivet ved kassen. Vær opmærksom på at mailen kan være havnet i din uønsket post, da mailen indeholder billeder.

Eviila leverer med DAO365 og i nogle tilfælde med GLS. Pakken vil som standard blive sendt til den nærmeste pakkeshop, og sendes altid forsikret. Køber du for mere end 399 DKK, får du automatisk gratis fragt.

I tilfælde af forsinkelser eller udsolgte varer, bestræber vi os på at informere dig herom hurtigst muligt og hvad vi kan gøre, for at afhjælpe situationen.

Reklamationsret

Der gives 2 års reklamationsret i henhold til købeloven. Vores reklamationsret gælder for fejl i materiale og/eller fabrikation.

Reklamationen gælder ikke fejl eller skader begået af kunden selv.

Eviila dækker ikke returneringsomkostningerne.

Ved returnering
Rettes henvendelse til og reklamationer sendes til:

Eviila
Industrivej Syd 3
7400 Herning

Der modtages ikke pakker sendt på efterkrav.

Refusion

Hvis der er aftalt refusion, så bedes I sende jeres bankoplysninger, så vi kan overføre det aftalte beløb.

Fortrydelsesret

Der gives 100 dages fuld returret på varer købt hos Eviila.
Perioden regnes fra den dag, hvor du modtager ordren.

Eviila har ikke gratis returnering, hvilket betyder at returneringsomkostninger skal du selv afholde.

Fortrydelse skal anmeldes til os senest 100 dage efter købet og fra fortrydelsen skal I senest 14 dage efter returnere forsendelsen.

Meddelelsen skal gives pr. mail på kundeservice@eviila.dk. I meddelelsen skal du gøre os tydeligt opmærksom på, at du ønsker at udnytte din fortrydelsesret. Du kan også vælge at benytte vores standard fortrydelsesformular som du modtog sammen med din forsendelse og sende med retur.

Varens stand, når du sender den retur
Du hæfter kun for eventuel forringelse af varens værdi, som skyldes anden håndtering, end hvad der er nødvendigt for at fastslå varens art, egenskaber og den måde, den fungerer på. Med andre ord – du kan prøve varen på samme måde, som hvis du prøvede den i en fysisk butik.

Hvis varen er prøvet udover, hvad der er beskrevet ovenfor, betragter vi den som brugt, hvilket betyder, at du ved fortrydelse af købet kun får en del eller intet af købsbeløbet retur, afhængig af varens handelsmæssige værdi.

For at modtage hele købsbeløbet retur må du altså gøre det samme, som man kan i en fysisk butik. Du må afprøve varen, men ikke tage den i egentlig brug, hvilket også betyder at eventuelle mærker ikke må være fjernet fra tøjet.

Persondatapolitik

Vi har brug for følgende oplysninger, når du handler hos os:
Navn, adresse, tlf.nr. og mailadresse.

Vi registrerer og videregiver de personoplysninger, som er nødvendige for at kunne levere varen til dig.

Personoplysningerne registreres hos Eviila IVS og opbevares i fem år, hvorefter oplysningerne slettes.
Vi samarbejder herudover med en række andre virksomheder, som opbevarer og behandler data. Virksomhederne behandler udelukkende oplysninger på vores vegne og må ikke bruge dem til egne formål.

Vi samarbejder kun med databehandlere i EU eller i lande, der kan give dine oplysninger en tilstrækkelig beskyttelse.

Den dataansvarlige på eviila.dk er Mathias Beck.
Du har ret til at få oplyst, hvilke oplysninger vi behandler om dig.
Hvis du mener, at oplysningerne er unøjagtige, har du ret til at få dem rettet. I nogle tilfælde har vi pligt til at slette dine persondata, hvis du beder om det. Det kan f.eks. være hvis dine data ikke længere er nødvendige i forhold til det formål, som vi skulle bruge dem til. Du kan også kontakte os, hvis du mener, at dine persondata bliver behandlet i strid med lovgivningen. Du kan skrive til os på: info@eviila.dk

Vi videresælger ikke personlige oplysninger og videregiver ikke dine personlige oplysninger til andre. Disse registreres kun i vores kundekartotek. Du kan til enhver tid få slettet dine oplysninger, såfremt dette ønskes.

Når der indsamles personoplysninger via vores website, sikrer vi at det altid sker ved afgivelse af dit udtrykkelige samtykke, således at du er informeret om præcist hvilke oplysninger der indsamles, og hvorfor. Direktøren og de ansatte for Eviila IVS, har adgang til de oplysninger, der registreres om dig. Vi opbevarer ikke kundeoplysninger krypteret. Vi transmitterer ikke kundeoplysninger krypteret. Som registreret hos eviila.dk, har du altid ret til at gøre indsigelse mod registreringen. Du har også ret til indsigt i hvilke oplysninger, der er registreret om dig. Disse rettigheder har du efter persondataloven, og henvendelse i forbindelse hermed, rettes til eviila.dk via mail info@eviila.dk eller telefon +71 96 56 26

Klager

Har du en klage over et produkt, købt hos Eviila, kan der sendes en klage til:

Konkurrence- og Forbrugerstyrelsens Center for Klageløsning
Carl Jacobsens Vej 35
2500 Valby
Link: www.forbrug.dk

Hvis du er forbruger med bopæl i et andet EU-land, kan du angive din klage i EU Kommissionens online klageplatform.

Platformen findes her: http://ec.europa.eu/consumers/odr/
Angiver du en klage her, skal du oplyse vores E-mail adresse: kundeservice@eviila.dk